• headergrafik
    INNOWACYJNA TECHNIKA
    PRZYJAZNA ŚRODOWISKU
    Maszyny do budowy torów

INTELIGENTNIE PODNOSZENIE I PRZESUWANIE ŁADUNKU

Innowacyjna technologia maszynowa od zawsze była znakiem firmowym Grupy LEONHARD WEISS. Dzięki własnym pracom rozwojowym dysponujemy wysokowydajnymi dźwigami do budowy torów.

Sama technologia nie decyduje o efektywności w budownictwie, o wiele ważniejsze jest jej inteligentne wykorzystanie. Najlepsza metoda budowy to zawsze indywidualna interakcja między człowiekiem a maszyną, dostosowana do danej konkretnej sytuacji.

Dlatego nasza załoga bardzo starannie poświęca się planowaniu i przygotowaniu pracy. Sprytne pomysły są poszukiwane zwłaszcza w przypadku trudnych elementów do podnoszenia w kontekście prac związanych z budową mostów lub przebudów dużych rozjazdów. A ponieważ sami opracowujemy nasze procesy, możemy zagwarantować naszym klientom jedno:

Budowę zgodnie z harmonogramem bez incydentów.

DŹWIGI DO BUDOWY TORÓW

KRC 1200 UIC

Ten kolejowy dźwig obrotowy został opracowany specjalnie dla sektora ciężkiego i umożliwia podnoszenie przęseł mostowych do 64 t/22 m lub ładunków powyżej 80 ton. Dzięki innowacjom technicznym podwójnego wieńca obrotowego w połączeniu z podporą boczną możliwe jest obracanie wysięgnika na boki, podczas gdy przeciwwaga pozostaje w osi toru.

KRC 910

Ten dźwig umiejscowiony jest w średnim i górnym zakresie udźwigu. Jest skonstruowany i wyposażony zgodnie z najnowszą, najnowocześniejszą i najbardziej wymagającą technologią sterowania i bezpieczeństwa. Jako pierwszy dźwig do budowy torów z dopuszczeniem do użytkowania w Niemczech z silnikiem klasy emisji spalin V i technologią AdBlue jest przeznaczony do prac budowlanych w centrach miasti w tunelach. Dzięki wysięgnikowi i różnym poprzecznicom ma duży zasięg i może przenosić bardzo ciężkie ładunki. Specjalna prowadnica przeciwbalastowa umożliwia bezprofilową pracę w określonych trybach pracy.

KRC 450T

Ten dźwig jest odpowiedni do mniejszych mostów i rozjazdów. Jest to idealny dźwig do mniejszych ładunków, gdzie wymagana jest szybkość i elastyczność, i może być używany do pracy w torach z przechyłką do 160 mm. Dzięki odpowiedniej konstrukcji przeciwwagi, prace dźwigowe mogą być wykonywane bez wpływu na ruch pociągów na sąsiednim torze.

PAŃSTWA GŁÓWNA OSOBA DO KONTAKTÓW

Cieszymy się, że możemy zaoferować Państwu naszą szeroką gamę usług jako usługę kompleksową lub jako usługę wynajmu. Proszę się z nami skontaktować.

Ansprechpartner Stefan Kolb