LEONHARD WEISS jest od wielu lat specjalistą w maszynowej renowacji torów. Dzięki naszym pociągom do szybkiej przebudowy wyznaczone zadania są wykonywane z najwyższą precyzją i minimalnym ograniczeniem ruchu pociągów.
Dzięki naszym własnym badaniom i rozwojowi technologia jest stale dostosowywana i optymalizowana do coraz bardziej wymagających zadań. Podkłady i szyny są wymieniane w procesie automatycznej linii montażowej. Różnorodne opcje naszych pociągów do szybkiej wymiany pozwalają na szeroki wybór typów podkładów: od podkładów betonowych po podkłady drewniane, stalowe, aż po podkłady szerokie. Położenie toru jest dokumentowana przy użyciu najnowocześniejszej techniki.
Małe promienie łuku toru nie stanowią problemu dla naszych pociągów do szybkiej przebudowy, a przy planowanej wydajności godzinowej do 400 m/h czas budowy ulega znacznemu skróceniu.
Szyny i podkłady są usuwane za pomocą technologii linii montażowej, następuje poziomowanie podłoża z tłucznia i układanie na nim nowych podkładów oraz wkładanie nowych szyn. Dwie oddzielnie poruszające się suwnice bramowe (nośność transportowa 30 podkładów) zapewniają szybkie zaopatrzenie w materiał. I podczas gdy przednia część pociągu do przebudowy nadal jedzie po starym torze, „tylna część” toczy się już po nowym torze. Praca zmianowa jest ekonomiczna do 2800 m w zależności od wymagań logistycznych dzięki optymalnemu wykorzystaniu rozwiniętej technologii.
Cieszymy się, że możemy zaoferować Państwu naszą szeroką gamę usług jako usługę kompleksową lub jako usługę wynajmu. Proszę się z nami skontaktować.